לומדים משהו חדש -מורה יוצר טקסט הסבר

לומדים משהו חדש -מורה יוצר טקסט הסבר
# תחילת/סוף יום
לומדים משהו חדש -מורה יוצר טקסט הסבר
# שיתופיות
לומדים משהו חדש -מורה יוצר טקסט הסבר
# שילוב תנועה בלמידה
Group 6687

 איך? 

מורה כותב הסברים או מפנה להסברים באתרים רלוונטים 
הטקסט צריך להיות כתוב בשפה שהתלמיד יכול להתמודד איתה ובאורך שתואם את רמת התלמידים (טקסטים מורכבים עדיף לחלק ליחידות פיענוח קטנות)
המלצה: כדאי לבנות יחידות קצרות וממוקדות, המותאמות לקשב הקצר של הלומדים.

בחרו אחת מהאפשרויות

אפשרות א': 
מורה יוצר טקסט של הסבר הידע החדש לתלמידים מורכב מפסקאות עם כותרות ברורות

אפשרות ב':
מורה יוצר שאלות ותשובות שבונות בהדרגה את הידע 

אפשרות ג':
מורה מפנה לטקסט בספר הלימוד או נותן קישור למידע רלוונטי באינטרנט

 למה? 

  • המחקר הקיים על למידה עצמית מראה יכולת קליטה טובה הרבה יותר של חומר שמפורק ליחידות קצרות.
  • כדי שכל תלמיד יוכל לקבל את ההסבר בקצב שלו ויוכל לחזור לכל נקודה בהסבר אנו ממליצים לתת את חומר הלימוד לתלמידים באמצעות סרטונים או טקסטים כתובים

 כלים לביצוע