יצירת
מעורבות
בשיעור
סינכרוני​

יצירת מעורבות בשיעור סינכרוני​

Share on facebook
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on pinterest
Share on whatsapp

למה זה חשוב?

מפגשי פנים אל פנים מאפשרים יצירת קשר בלתי אמצעי עם תלמידים .

במפגש כזה המורה מאפשר לכל תלמיד להציג תוצרים להשתתף בדיונים ולהביע את עמדתו.

מפגשים סינכרוני פרטניים או בקבוצות קטנות מאפשרות לשמור על קשר רציף עם תלמידים ולתת מענה ותמיכה לתלמידים בהתאמה אישית.

מה עושה המורה?

בונה מפגש מפעיל , עובד בכל פעם עם קבוצה של תלמידים , מאפשר לכל תלמיד להשתתף בדיונים ולהציג תוצרים , הופך את התלמידים לשותפים בתהליך ההערכה של התוצרים שחבריהם מציגים.

מה עושים התלמידים?

משתתפים באופן פעיל במפגש , משתתפים בדיונים , מציגים תוצרים , נותנים משוב לחבריהם.

איך עושים את זה?

א. מבקשים מהתלמידים לענות על שאלות על ידי שינוי השם שלהם

ב. איפה אני לומד היום?

מבקשים מהתלמידים ליצור סביבת למידה  על ידי עיצוב המסך

א. מקיימים דיון כל הזמן

ב. שיתוף מסך: משתתפים ועושים משימות שיתופיות

ג. חלוקה לחדרים: עובדים בקבוצות

א. עורכים דיון שואלים את התלמידים לדעתם

ב. עורכים דיונים – מקבלים החלטות

יעזור מאד להכיר

שליטה בסיסית בענן