ברוכים.ות הבאים.ות
לפלטפורמת החינוך
הירושלמי השלם!

מה באתר?

ארגז כלים פדגוגי:
כאן מחכה לך אוצר של כלים פדגוגיים, אפשר לחפש בדיוק את מה שדרוש לך כדי לגוון לשיעור הבא.

איך עושים למידה היברידית:
כאן הכנו עבורך מהלכי למידה ותהליכי הערכה שלמים שמותאמים ללמידה בכיתה או ללמידה מרחוק, פשוט ליצוק את התוכן שלך והופ – השיעור מוכן.

משלבים טכנולוגיה בלמידה עצמאית:
כאן אפשר ללמוד בהדרגה ובאופן עצמאי איך להשתמש ב"סביבות ענן" ואיך לשלבן בצורה מושכלת בלמידה.


לסטודיו של ביתא:
מזמינים אותך להצטרף ולהירשם למפגשים מקוונים במגוון נושאים, ולצפות במפגשי עבר שמעניינים אותך.
תוכניות חינוכיות:
כאן מחכה לך מידע רב ערך על מגוון התוכניות שמנהל החינוך בעיר מציע. מזמינים אותך להכיר, להצטרף ולהשתמש בתכנים.


מרחב מנהלים וצוות מוביל:
מזמינים אותך להתעדכן בתכנים רלוונטיים ובכלים שיעזרו לך
בשגרת היומיום.

מה זה חינוך ירושלמי?

אנו מאמינים שחינוך רלוונטי הוא חינוך שמכיר בשונות שבין תלמידינו ומקדם את שוויון ההזדמנויות של כל אחת ואחד מהם. מתוך מטרה לטפח למידה עצמאית ושיתופיות בקרב התלמידים והתלמידות. בכיתה הירושלמית נרצה לראות נוכחות פעילה של המורה והתלמידים במרחבים פיסים וירטואלים שונים ולמידה שאינה ממוקדת בציר פרונטלי אחד.
ללמידה זו קראנו למידה היברידית או למידה מבוזרת.
איור אישה עם ארגז כלים וילדה עם ספר

למידה היברידית
או - למידה מבוזרת

הערכים העומדים בבסיס הלמידה המבוזרת הם:

גמישות

בניה של תהליכי למידה שניתן בקלות להתאימם למצבים משתנים, התמודדות עם אי ודאות, ומתן מקום למגוון רחב של דרכי הוראה וסגנונות למידה.

אחריות

פיתוח לומדים שלוקחים אחריות על תהליך הלמידה ותוצריו, מנהלים את התהליך ואת הזמן שלהם באופן עצמאי. לקיחת אחריות מאפשרת פיתוח של לומד עצמאי שיכול להתקדם וללמוד כל דבר בכל מקום על פי הצרכים המשתנים ועל פי מידת העניין שלו בהם.

שייכות

התייחסות אל הכיתה והקהילה הבית ספרית, כסביבה חברתית שבה התלמידים והמורים חשים קבלה, כבוד, הכלה ותמיכה.

בחירה

הבחירה הנה שכבת הבסיס בתהליך החינוכי, והיא יכולה לבוא לידי ביטוי בבחירת אופני הלמידה, המיומנויות, הכלים, הקצב ועוד. הבחירה מאפשרת הן למורה והן לתלמידים לפעול מתוך עניין, הזדהות ורצון. 
ערכים אלו מכינים את התלמידים לעולם שבו התנאים משתנים בקצב מהיר וצריך מצד אחד לעמוד בקצב השינויים ומצד שני להמשיך להרגיש חלק מקהילה שנותנת יציבות ומפתחת את תחושת השייכות. חינוך שמקדם את יכולתם של התלמידים להתמודד עם תנאי אי ודאות ולבצע בחירות מושכלות שיובילו אותם לחיים של הגשמה אישית.