דילוג לתוכן
עושים חינוך ירושלמי!
אודות
למידה היברידית
תהליכים ללמידה
בכיתות עם כלים
טכנולוגיים או בלעדיהם
סביבות ענן
מדריכים ללמידה
עצמית למורים
ארגז כלים פדגוגי
חיפוש כלים פדגוגיים
על פי נושאים ושימושים
הסטודיו של ביתא
מפגשים מקוונים
בנושאים שונים
מרחב מנהלים/ות
צור קשר
תפריט
אודות
למידה היברידית
תהליכים ללמידה
בכיתות עם כלים
טכנולוגיים או בלעדיהם
סביבות ענן
מדריכים ללמידה
עצמית למורים
ארגז כלים פדגוגי
חיפוש כלים פדגוגיים
על פי נושאים ושימושים
הסטודיו של ביתא
מפגשים מקוונים
בנושאים שונים
מרחב מנהלים/ות
צור קשר
ארגז כלים פדגוגי
מה זאת
למידה
היברידית?
חיפוש
# א-סינכרוני
# ארגון הלמידה
# ביצועי הבנה
# בכיתה
# דרכי הערכה
# חברתי-רגשי
# יצירה חקר ופיתוח
# כלים דיגיטליים
# למידה חוץ כיתתית
# למידה מרחוק
# סיכום שיעור
# סינכרוני
# פתיחת שיעור
# שילוב תנועה בלמידה
# שיתופיות
# תחילת/סוף יום
slides לתלמידים
חדר בריחה לימודי
סיכום נושא ויזואלי
תלמידים מלמדים תלמידים
תרגול נושא בקבוצות
דיבייט - דיון כיתתי
דיון עמדות
איתור ידע חדש ושאילת שאלות
למידה שיתופית בזוגות ובכיתה
פותחים שיעור עם סקרנות
Naraview - משחק ויקיפדיה
סקר עמדות לפתיחת שיעור
הצג עוד