ארגון למידה בית ספרית מסוף אפריל ועד סוף יולי
( 10-14 שבועות בערך של למידה )
- לארגן את הלמידה לתקופה של 10 שבועות עד סוף השנה
- לבנות מערכת שבועית או דו-שבועית שתחזור על עצמה עד סוף השנה
- לבנות תהליכי למידה מתמשכים עם תהליך הערכה ברור – שישרת את תעודת סוף השנה
- מתן מענה לתלמידים מתקשים – בניית מעטפת פרסונלית
- בניית מערכת שעות שתאפשר מעבר מלמידה כיתתית ללמידה בקבוצות
עקרונות מארגנים שיכולים להנחות את בניית מערכת הלמידה מרחוק
- האתגר הגדול ביותר הוא מוכנות ללמידה עצמית. המורים הם אלו שעוזרים לתלמידים לקחת אחריות על הלמידה שלהם.
- הדרך למוטיבציה היא לשכנע אותם שהלמידה תכין אותם היטב לעולם החדש שמתפתח לנגד עינינו.
- בעולם החדש הזה, השימוש בידע בדרך יצירתית הוא המיומנות החשובה ביותר
- תפקיד המורים: מעצבים תוכן, יודעים לחדש, לפתח, ופועלים כמלווים, כתומכים וכחונכים, מאתגרים את הילדים עם משימות מהחיים.
- המשבר מחריף פערים- חשוב לתת מענה לכל התלמידים.
- הכי חשוב ! שמירה על איזון - בין ידע - חשיבה -אתגר - יצירתיות - חברתיות- הבט רגשי