ש.  מה האורך של מפגש סינכרוני מומלץ? 
ת. חצי שעה. כולנו מאבדים קשב די מהר ולכן כדאי לעשות מפגש קצר שהמטרה שלו היא בעיקר לאפשר מפגש שבו רואים גם פנים ושומעים קול.
 
ש. איך אדאג שהתלמידים יבצעו את המשימות שאני שולח להם במחשב?
ת. חשוב לתת דד ליין לסיום המשימה, וציון, גם אם סמלי. כך ניתן לתמרץ ולעקוב, וגם לדווח להורים על המצב.
 
ש. האם אני חייב לתת רק משימות דיגיטליות?
ת. בכלל לא! ניתן לתת הרבה משימות פיזיות, יצירתיות, או סתם לפתור תרגילים בחוברת. בשביל לדעת שהתלמידים אכן ביצעו את המשימות, כדאי שיצלמו תמונה או וידאו של הכנת המשימה או התוצר.
 
ש. כל ילד ילמד לבד במשך תקופה ארוכה?
ת. ניתן לתת לתלמידים הרבה משימות שיתופיות וקבוצתיות, בהן הם יתכננו דברים יחד בטלפון, יתכתבו במסמכים שיתופיים או יכינו תוצר דיגיטלי המורכב מחלק שכל ילד הכין.
 
ש. מה נעשה אם יש בבית רק מחשב אחד, ויש כמה ילדים?
ת. מכיוון התלמידים מקבלים בעיקר משימות שניתן לעשות באיזה זמן שבוחרים, ולא שיחות וידאו שחייבות להיות בזמן מסוים, אין בעיה לתת לילדים לעבוד על המחשב בתורות.
 
ש. למי שאין מחשב בבית, מה ניתן לעשות?
ת. לעבוד מהפלאפון. כמעט כל אתר ומשימה נפתחים היום מהפלאפון.