שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

ארגון הלמידה

בניית תהליך הלמידה – הנגשת טקסט

בניית תהליך הלמידה – משימות פיענוח

ארגון הלמידה

בניית תהליך הלמידה – הנגשת טקסט

בניית תהליך הלמידה – משימות פיענוח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

בניית תהליך הלמידה

פיענוח הטקסט על ידי סימון צבעים על פי מקרא

הטקסט יוצג לתלמידים ולידו מקרא לפיענוח שלו על פי ההקשר או המיקוד שהמורה בוחר 

אז איך עושים זאת בפועל?

ניתן לבצע זאת באמצעות מצגות
(סלייד של גוגל או פאורפוינט של 365)

  הסבר על סלייד של גוגל

  הסבר על פאורפוינט של 365

ניתן לבצע זאת במסמכים רגילים
(וורד של 365 או דוקס של גוגל)

  הסבר על וורד של 365

לעבודה בזוגות או בקבוצות (שלשה) מומלץ להשתמש במסמכים שיתופיים (שיתופיות בוורד או שיתופיות בפאורפוינט)

 הסבר על שיתופיות בוורד

  הסבר על שיתופיות בפאורפוינט

לדוגמא:

פיענוח באמצעות תרשים זרימה

פיענוח הטקסט באמצעות זיהוי החלקים השונים שמרכיבים את הטקסט או התהליך המתואר בטקסט יבנה תרשים זרימה

אז איך עושים זאת בפועל?

  קישור לסרטון ליצירת גוגל סלייד

  קישור ליצירת גוגל דרו

  קישור לסרטון של פאורפוינט ב 365

  קישור להסבר איך משתמשים בקובץ שיתופי בפאורפוינט אונליין

  קישור להסבר איך משתמשים בקובץ שיתופי בפאורפוינט אונליין

  קישור לסרטון ליצירת תרשים זרימה בפדלט

לדוגמא:

פיענוח באמצעות שאילת שאלות

מתחילים בעבודה אישית של תלמיד שיפענח את הטקסט על ידי שאילת שאלות על הטקסט . עוברים לעבודה בזוגות התלמידים מחליפים את השאלות שכתבו וביחד בונים רשימת שאלות שמי שיענה עליה ידע ויבין את הטקסט בשלמותו

אז איך עושים זאת בפועל?

  קישור לסרטון של גוגל סלייד שיתופי

  קישור לקיר שיתופי של גוגל -jambord

בו ניתן יהיה לכל זוג לפתוח קיר משלו וכל תלמידי הכיתה יוכלו לראות את הקורות השיתופיים ולקבל רעיונות לשאלות

  קישור לסרטון של 
פאורפוינט ב-365

  קישור להסבר איך משתמשים בקובץ שיתופי בפאורפוינט אונליין

לדוגמא:

פיענוח טקסט, תמונה או מפה

אז איך עושים זאת בפועל?

1. THINGLINK –
כלי דיגיטלי שמאפשר הוספת " נקודות חמות"

קישור לכלי לחצו כאן

מדריך להסבר לשימוש בכלי

2. הוספת הערות לתמונה שהעלנו למצגת או תיבות טקסט

חומרים נוספים

יעזור מאד להכיר

שליטה בסיסית בענן